Search:

Type: Posts; User: 06_footy

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    31
    Views
    16,326

    Here's the pics of my leather seats... ...

    Here's the pics of my leather seats...

    http://i129.photobucket.com/albums/p201/camaro_9/05112010031.jpg

    http://i129.photobucket.com/albums/p201/camaro_9/05112010032.jpg

    And as of today i am...
  2. Replies
    31
    Views
    16,326

    So my leather didn't come in today as hoped along...

    So my leather didn't come in today as hoped along with my Audio equipment. Which hopefully will be here by tomorrow. So i did something constructive and installed my Grey Suede headliner =)
    ...
  3. Replies
    5
    Views
    3,163

    Maybe in due time. Im looking at that Turbo kit...

    Maybe in due time. Im looking at that Turbo kit they sell here in Florida. Just lookjing at my options...
  4. Replies
    31
    Views
    16,326

    Update 4/29/2010 Here's a pic of where my dash...

    Update 4/29/2010
    Here's a pic of where my dash sits today LOL
    http://i129.photobucket.com/albums/p201/camaro_9/04292010025.jpg

    All the panels for the dash on the left side is sitting in my back...
  5. Replies
    31
    Views
    16,326

    Well i havent posted due to my computer acting...

    Well i havent posted due to my computer acting retarded but i've been busy. Here's pics of the progress...

    Custom Box tuned to my truck i built myself at school. That houses a JL 10w3. It still...
  6. Replies
    11
    Views
    5,720

    Update!!!!

    Update!!!!
  7. Replies
    48
    Views
    29,054

    Id say this place is mising big o'l titties and...

    Id say this place is mising big o'l titties and needs more of them. I want a X-rated portion of this forum...lol like dezertrangers.com
  8. Replies
    5
    Views
    3,163

    Thanks for the info bud

    Thanks for the info bud
  9. Replies
    5
    Views
    3,163

    Need a link for JWT s7 cams

    Just wondering if someone can geve me a rough estimate of what the s7 cams cost :buffer:
  10. Replies
    10
    Views
    5,370

    Na bro i just started at the Installers Insitute....

    Na bro i just started at the Installers Insitute. So i wont be heading out there for a couple months because of being a poor college student again lmao!
  11. Replies
    26
    Views
    16,218

    Sticky: ^I'll take some lol

    ^I'll take some lol
  12. Replies
    10
    Views
    5,370

    Thats the story of my life...lmao~!!! But i've...

    Thats the story of my life...lmao~!!! But i've never been notified idk they are punks anyway for sneaky crap like that.
  13. Replies
    10
    Views
    5,370

    my post over on titantalk have been deleted!

    So many know me from Titantalk.com as 06_footy and well i come to find out all my posts have been deleted or it seems that way from there and my name is under a red notation. I can still log in and...
  14. Replies
    0
    Views
    2,155

    helping a friend

    Im helping a friend sell another friends ride...LOL

    here's the dish :driver:

    http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewPicture&friendID=64679765&albumId=1126707

    He wants...
  15. Replies
    3
    Views
    2,041

    Yep i already got mine taken care of...

    Yep i already got mine taken care of...
  16. Replies
    11
    Views
    5,720

    yep bill just hit me up on here closer to the...

    yep bill just hit me up on here closer to the date and u can meet us.
  17. Replies
    31
    Views
    16,326

    Now here's the final copy ...

    Now here's the final copy

    http://i129.photobucket.com/albums/p201/camaro_9/finalweb.jpg
  18. Replies
    31
    Views
    16,326

    here's a sample.... ...

    here's a sample....

    http://i129.photobucket.com/albums/p201/camaro_9/sample.jpg
  19. Replies
    11
    Views
    5,720

    Im down!!!

    Im down!!!
  20. Replies
    263
    Views
    52,960

    ^Awesome!!

    ^Awesome!!
  21. Replies
    263
    Views
    52,960

    Well i almost got struck by lighting today...

    Well i almost got struck by lighting today getting out of my titan....LOL La_Queen i hate you!!!
  22. Replies
    263
    Views
    52,960

    http://i129.photobucket.com/albums/p201/camaro_9/Y...

    http://i129.photobucket.com/albums/p201/camaro_9/YourMom.gif

    :hidesbehindsofa:
  23. Thread: Titan gallery

    by 06_footy
    Replies
    13
    Views
    9,932

    Sticky: looks good

    looks good
  24. Thread: my t...

    by 06_footy
    Replies
    39
    Views
    15,574

    looks good

    looks good
  25. Replies
    5
    Views
    3,216

    ok ill take a hit and do $400 local or $400 plus...

    ok ill take a hit and do $400 local or $400 plus shipping would like to see these things gone!
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4